Startsida Tack-sida

av Anders Gatu

onsdag 29 februari 2012

Dag 60: Grattis på 60-årsdagen, mamma!


Idag är det blågult som gäller, då det är en speciell dag på många sätt! För det allra första så är det min mammas 60-årsdag! Massor med grattis! Sen att det råkar vara dag 60 i projektet är helt en slump, som jag inte tänkte på förrän jag började skriva dagens inlägg, men kul detalj!

Sen så är det allra sista dagen på denna månaden. Det betyder alltså att alla slipsar för februari ligger nu uppe på Tradera, eller har sålts redan. När de sista säljs så är det dags för nästa donation till Fonden mot Prostatacancer! Änsålänge har denna månaden gått mycket trögare än förra, när det gäller insamlandet. Februari har inte nått över tusenlappen än, men jag hoppas på att vi ska komma över den gränsen åtminstone med månadens slipsar! Inte så långt kvar! Så se till att kolla in mina auktioner och se om det är nåt du gillar, eller om du bara vill ge pengar till Fonden mot Prostatacancer men känner att det är kallt om skjortkragen så får du en slips på köpet när du donerar till projektet!

Sen så för alla er som följer mig genom att gå direkt till bloggens adress så har jag glädjande nyheter. Jag har nu skaffat en smidigare domän för att ta sig hit, så lätta på trycket på fingrarna lite genom att bara skriva in följande adress i fortsättningen:


Dagens slips är donerad av Anna-Karin Bylund och är en tunn och lätt sidenslips i en skön gul färg, men som tyvärr har fått sitt märke bortklippt! Den är i vilket fall som helst väldigt fin, och vill ni lägga ett bud på den kan ni göra det här: http://www.tradera.com/gul-monstrad-slips-enslipsomdagen-dag-60-auktion_340275_150568249

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar