Startsida Tack-sida

av Anders Gatu

måndag 27 februari 2012

Dag 58: Våren kryper fram


Den senaste veckan har det varit soligt, soligt, soligt var jag än befunnit mig. Snön smälter bort lite varje dag, innan det fryser till på natten igen. Man ser hur allt kommer fram igen och den där känslan i luften har kommit. Den känslan som bara säger "vår" på något sätt. Det kan vara en blandning av solljuset tillsammans med någon särskild lukt, men jag kan känna den oavsett var jag är, så det är svårt att spåra. En sak är säker med den däremot och det är att våren kommit till oss igen och jag hoppas innerligt på att den stannar fram tills sommaren!

För att se till att den mår bra så blir det till att ha så mycket färg omkring oss som möjligt. Har ni inte gjort det än, så släng bort vinterdetaljerna och fram med vårprylarna! Om bara några veckor är det påsk också. Så vårigt! Så bra!


Dagens slips är en av de jag köpte själv igår på Dressman för ynka 20 kronor styck! Inte illa och nu har ni chansen att köpa denna väldigt nya och fina slipsen för en spottstyver ni också. Ge lite pengar till Prostatacancerfonden och få en slips på köpet! För att få just denna slipsen på köpet, så kan ni gå in och buda på den här: http://www.tradera.com/rod-beige-vit-randig-sidenslips-enslipsomdagen-dag-58-auktion_340275_150410640

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar