Startsida Tack-sida

av Anders Gatu

torsdag 23 februari 2012

Dag 54: Slipsförstärkning!


Sitter och avslutar dagens arbete i köket hos min syster. Passade även på att åka iväg och träffa både min mor och mormor på lunch idag vilket, helt enligt planerna, slutade i att jag nu är ca 60 slipsar rikare! Det har tunnats ut i slipsförrådet på sistone och mina valmöjligheter har blivit färre och färre, vilket gjort att jag idag igen har en av mina egna slipsar på mig. Men nu ska jag rota igenom allt det jag fått och se till att alla rätta namn kommer upp på tack-sidan. Min mamma har samlat slipsar från höger och vänster nere i Skåne.

60 stycken håller mig igång i ett par månader till, men det finns många månader på året så jag behöver fortfarande mer, mer, mer! Om du har nån slips med en historia, så tar jag gärna väl hand om den! Har du en slipshistoria, men inte vill ge bort slipsen, så hör jag gärna den ändå! Skicka mig ett mail på enslipsomdagen@gmail.com vad det än gäller!

Dagens slips är som sagt min egen och är av märket Seta, som är ett italienskt märke men som jag inte kan hitta nånting mer om tyvärr. Vill ni lägga ett bud på den, så kan ni göra det här: http://www.tradera.com/brun-rutig-randig-monstrad-slips-enslipsomdagen-dag-54-auktion_340275_150100254

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar