Startsida Tack-sida

av Anders Gatu

söndag 26 februari 2012

Dag 57: Avslutar veckan med ett slipsfynd


Jag var iväg till Valbo köpcentrum idag tillsammans med min syster och Malin, och var där in på Dressman en sväng. Det var väldigt tur att Malin var med, då hon såg det väldigt fina erbjudandet med att man kunde köpa fem stycken sidenslipsar för 100 kr! Otroligt billigt! Jag vet däremot inte om det bara var den affären eller om alla Dressmanbutiker har samma erbjudande, men jag föreslår att ni kollar in det, speciellt om ni är i närheten av Valbo!

Hon i kassan berättade att flera av de slipsar jag köpte egentligen kostade 300 kr, men att jag då fick dem för 20 kr styck. Fyndigaste fyndet! Köp en bunt och bär stolt, och kanske donera nån till projektet!

Dagens slips är inte en av de jag köpte, utan den fick jag av min mamma. Den är av märket Gold City som jag tyvärr inte hittar nån info om. Vill ni buda på den så kan ni göra det här: http://www.tradera.com/rod-slips-med-naturmotiv-enslipsomdagen-dag-57-auktion_340275_150307954

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar