Startsida Tack-sida

av Anders Gatu

torsdag 1 mars 2012

Dag 61: Kreativ överraskning


Haft fullt upp hela dagen så jag hade aldrig tid att lägga upp nån slips, förrän jag kom hem. Men när jag kom hem så möttes jag av en väldigt fin överraskning! Malin har målat några gamla ramar i starka, glada och våriga färger och sen satt upp på väggen. Vem säger att man måste ha bilder i ramar? Inte jag åtminstone! Det blir en väldigt upplyftande färgklick till det redan färgglada köket. Älskar färger!

Nu avnjuter jag en kommit-hem-från-jobbet-cola i soffan och ska strax fixa lite mat så jag avslutar där.


Dagens slips är donerad av Lena Wadmark och är av märket Batistini. Vill ni lägga ett bud på den, kan ni göra det här: http://www.tradera.com/ljusbeige-sidenslips-batistini-enslipsomdagen-dag-61-auktion_340275_150659441

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar