Startsida Tack-sida

av Anders Gatu

onsdag 21 mars 2012

Dag 81: Intyg för februaris donation!


Japp! Där var den! Hade hoppats på en vårigare bild denna gången, men får hoppas vidare till nästa gång. Jag har tänkt på en sak också, jag brukar nämligen alltid uppmana folk att gå till bloggen kring månadens slut för bevis på donationerna, men det är ju ganska dumt då jag inte får dessa förrän i mitten av månaden. Alltså så långt man kan komma från vilket månadsslut som helst.

Än så länge har jag dock inte hört några tvivel om mina avsikter med pengarna. Kan ju kännas lättare när de vet att de själva får något i utbyte mot sina surt förvärvade riksdaler, nämligen mina eminenta slipsar. Känns bra att folk litar på mig och tycker om det jag gör! Jag hör det oftare och oftare, att folk tycker projektet är en jättebra idé och gillar det jag gör, men det blir aldrig gammalt. Varje gång nån mailar mig om det, eller bara säger det till mig direkt så kan jag inte hjälpa att bli rörd, rodna lite grann och sen gå över till att känna mig stolt.


Dagens slips är donerad av Tieroom.se, och är i sedvanlig ordning av märket Notch, och de slipsar jag fått av dem brukar jag ofta spara till lite mer speciella dagar, men denna vanliga onsdag har ingen speciell betydelse. Däremot så kände jag mig otroligt upprymd av det våriga och soliga vädret som mötte mig i morse. Jag vaknade väldigt utvilad och dagen kändes riktigt schysst bara, så då kände jag mig tvungen att ha en riktigt schysst slips också. Vill ni buda på den så kan ni göra det här: http://www.tradera.com/svart-och-rodrandig-sidenslips-enslipsomdagen-dag-81-auktion_340275_152245565

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar