Startsida Tack-sida

av Anders Gatu

torsdag 8 mars 2012

Dag 68: Februaris slipsar klara!


Nu har jag slutresultatet för februari månad, och det slutade på 1390 kr! Underbart! Så fort jag har fått in betalningarna för de sista slipsarna så kommer jag skicka iväg bunten till Fonden mot Prostatacancer.

Projektet sprids mer och mer nu och nästa vecka kommer det hända nåt extra roligt, men det kommer jag berätta mer om imorgon när jag förhoppningsvis har mer detaljer, så se till att kolla in morgondagens inlägg också! Spännande grejer!

Idag blev det ännu en lite galen slips, men den känns skön för ögat att titta på ändå. Hur vet man att den är galen? Jo, när man inte kan beskriva mönstret. Kan ni beskriva mönstret? Jag tar gärna emot förslag.
Slipsen är i alla fall donerad av Karl-Erik Persson och är av märket Gold City, som jag haft med tidigare. Slipsen känns faktiskt lite gyllene, men det beskriver fortfarande inte mönstret... hmm. Nåja, om ni vill buda på denna något odefinierbara slipsen så kan ni göra det här: http://www.tradera.com/sidenslips-med-blandat-monster-enslipsomdagen-dag-68-auktion_340275_151192873

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar