Startsida Tack-sida

av Anders Gatu

tisdag 20 mars 2012

Dag 80: Vilken kick!


Jag pratade igår om att jag ville börja bygga appar för Android, så för att lyckas med det hela så dammade jag av våran lilla netbook, som tyvärr hamnat lite i skymundan sen både jag och min sambo skaffade oss varsin ordentlig smartphone. Jag spenderade sen större delen av kvällen med att förbereda den med de program, drivrutiner och SDK jag behöver för att kunna utveckla. Efter alla förberedelser åkte den lilla laptopen ner i min väska, för att vänta på nästa dags äventyr.

När min lunchrast äntligen kom så gick jag ut och satte mig på ett café med Wi-Fi-uppkoppling, köpte mig en Festis och började lära mig. Det blev en sån otrolig kick! Jag slukade verkligen allt jag provade. Av nån anledning så kändes cafémiljön helt perfekt för uppgiften också, vilket bara fokuserade mig ännu mer. Jag hoppas verkligen att denna känslan håller i sig, för då kommer jag lära mig rubbet på nolltid!


Dagens slips är donerad av Anna-Karin Bylund och är av märket Greg Hunt by Atlas Designs. Atlas Designs har jag haft med tidigare, men då utan något extra namn. Det finns förvånansvärt många Greg Hunt där ute, och de enda resultat jag får med honom tillsammans med Atlas Designs är fler plagg som han designat. Han verkar ha gjort en del, i alla fall! Vill ni buda på slipsen, så kan ni göra det här: http://www.tradera.com/vinrod-monstrad-slips-enslipsomdagen-dag-80-auktion_340275_152156797

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar