Startsida Tack-sida

av Anders Gatu

fredag 6 januari 2012

Dag 6: Thunderbaaaall!


Även om slipsen ska ha fokus, så var jag bara tvungen att visa upp den t-shirt jag hittade under mellandagsrean. Jag, och min sambo, tillhör den skara folk som anser att de senaste James Bond filmerna med Daniel Craig inte känns som riktiga Bond-filmer. Vi älskar däremot alla de gamla filmerna. Thunderball, som var den fjärde filmen, med Sean Connery är en av favoriterna. Utöver att det är den bäst säljande Bond-filmen genom tiderna, så har den faktiskt en onding med ögonlapp (blir inte ondare än så!) och ledmotivet sjungs av Tom Jones.

Tycker det är fint att Bond kikar fram bakom slipsen, även om Bond själv oftast väljer en fluga när han ska på party.

Tyvärr så säljer jag inte t-shirten, men slipsen kan ni få köpa! Måste nog försöka få tag på en James Bond slips nån gång också. Borde väl finnas en hel del, tycker man?

Här är auktionen för dagens slips:  http://www.tradera.com/svart-gra-randig-slips-enslipsomdagen-dag-6-auktion_340275_146691004

Snart tar auktionen för första slipsen slut, vilket är väldigt spännande! Den har fått en del bud, men tyvärr så nästan ingen annan slips fått ett enda bud. Känner ni nån som behöver en slips med medföljande bra karma? Be dem kolla in auktionerna, eller köp en åt dem!

2 kommentarer:

  1. Hittade av en händelse din blogg, och måste säga att det är ett helt fantastiskt koncept du har kommit på. Jag får la se till att hitta en slips att donera till projektet...

    /Vladimir

    SvaraRadera
  2. Kul att du gillar det! Jo, det behövs alltid fler slipsar, då jag är ca 300 slipsar ifrån slutmålet. Så hur många du än kan undvara, om det så är en eller tio, hjälper mig jättemycket!

    SvaraRadera