Startsida Tack-sida

av Anders Gatu

onsdag 4 januari 2012

Dag 4: 7-årsdagen


Idag är det 7 år sedan jag och min sambo Malin blev tillsammans! Det firar vi med en mumsig kalvsteksmiddag ikväll, och dagen till ära så har jag klätt upp mig lite extra. Svart kavaj, svart skjorta och en svart/röd slips. Det fick bli en "jag står och poserar och försöker se naturlig ut"-bild men vet inte hur bra jag lyckades. Första bilden där man tydligt ser mitt ansikte också!

Nu på morgonen har vi haft en mysig frukost, dock utan varm choklad som vi tänkt då vi glömde köpa mjölk (doh!), och satt och lyssnade till Billie Holidays sköna röst. Vi dansade en liten stund till skönsången och Malin fick en mini-present av mig. En sån där present som blev till för att jag såg den och tänkte på Malin, helt enkelt. Ett par örhängen med en stor knapp i en kedja till varja öra. Hon ser jättefin ut i dem, precis som jag trott. :)

Vi funderade lite på vad vi skulle göra idag, om vi skulle göra något särskilt, men vi har de senaste dagarna sprungit runt och gjort saker här och där, så idag blir det skönt att bara sitta och slappa.

Malin njuter av sin julklapp, Alice: Madness Returns, just nu och jag ska strax gå och göra detsamma. Ett spel med fantastisk estetik och atmosfär. Allt i det är otroligt vackert och creepy på samma gång. En härlig blandning!

Dagens slips är donerad av Johan Anderzon, och är av märket Trevira. Hittar inget särskilt om märket, men slipsen är jättefin! Älskar att den har ett rakt slut. Om ni vill buda på den, så kan ni gå till länken nedan:

http://www.tradera.com/svart-rod-randig-slips-med-rakt-slut-enslipsomdagen-dag-4-auktion_340275_146586484

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar