Startsida Tack-sida

av Anders Gatu

torsdag 12 januari 2012

Dag 12: Utslagen


Efter en morgon av kundmöte och runtflängande i jobbet så har jag fått en släng av migrän, vilket har gjort min tankeförmåga närmare 0 på eftermiddagen. Därav så blir det ett mycket mindre och senare blogginlägg idag än det brukar vara.

Eftersom det var kundmöte idag tänkte jag passa på att se lite extra fancy ut. Dagens slips är från Tieroom.se och känns verkligen som en modern slips. Eftersom jag har en samling slipsar av väldigt varierande ålder, så känns det bra att ha nånting nytt och modernt på sig också ibland, även om jag gillar många av de äldre slipsarna bättre. Även denna är av märket Notch så det är en sidenslips vi snackar om.

Imorgon är jag förhoppningsvis på banan igen! Hihi, banan. Nej, mitt huvud är inte bra nog för att dryga ut det här inlägget. Sluta nu Anders!

Om ni vill buda på dagens slips så kan ni göra det här:  http://www.tradera.com/gron-och-morkbla-randig-slips-enslipsomdagen-dag-12-auktion_340275_147034239

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar