Startsida Tack-sida

av Anders Gatu

tisdag 10 januari 2012

Dag 10: Svart är också en färg


Jag pratade ju för bara några dagar sen om att folk borde ha mer färg på sig. Så vad gör jag? Jo, jag slänger på mig en grå skjorta med svart slips. Jag känner mig inte riktigt som en vandrande färgklick direkt, men en sak måste jag säga: Svart slips kan bli jävligt snyggt till det mesta.
Jag kommer ju försöka ha så mycket variation som möjligt i projektet, men det kommer nog dyka upp några fler helsvarta slipsar senare också. Det är ju väldigt vanligt att folk har sådana, så därför donerar de gärna dem till projektet också. Men jag ska försöka sprida ut det så gott jag an åtminstonde!

Bildkvaliteten är lite sämre idag. då jag inte hann ta nån bild med systemkameran hemma. Det fick bli att jag tog bild på mig själv med mobilkameran.
Jag känner även att jag just nu har lite dålig fantasi om hur jag borde ta bilderna. Så, ni som läser det här, har ni några förslag på hur ni vill se mig med slipsen? Nu det kanske lät lite oanständigt, men jag menar då såklart om ni vill att jag ska vara på nån särskild plats, i mitt hem eller i Stockholm kanske, om jag ska göra något särskilt samtidigt som jag blir fotad. Vad som helst, men bara anständiga förslag. :) Jag tänker inte springa runt näck på Sergels torg endast iförd slips (eller?).

Har ni några förslag så kan ni skriva dem på projektets sprillans nya Facebook sida. Bara skriv upp förslagen på sidans Wall, så kan jag kommentera och diskutera med er. Se till att klicka på Like knappen också, så sprids projektet ännu mer!

Dagens slips är donerad av Malin Näslund och den är gjort i 100% polyester. Det står tyvärr inget märke i den, så jag kan inte säga något om det idag. Något jag borde säga dock, som jag borde berättat tidigare, är att jag har både hund och katt hemma. Om du är allergiker och tänker buda på nån slips, så ha det i åtanke. Jag kommer både rolla av slipsen och se till att den är ren innan jag skickar iväg den, men det kan alltid slinka med något ändå. Katthår speciellt är lömska grejer!

Vill ni buda på dagens slips så kan ni göra det här:  http://www.tradera.com/helsvart-slips-enslipsomdagen-dag-10-auktion_340275_146916550

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar