Startsida Tack-sida

av Anders Gatu

tisdag 22 maj 2012

Dag 143: Vill ut!


Jag gillar mitt jobb. I dessa tider märker man däremot starka nackdelar med att sitta inne, stirra på en skärm och knacka kod. Främst den första biten där, att sitta inne. Strålande väder väntar utanför dörren! Måste börja med glasspauser igen. Det var något jag och min chef gjorde för ett par somrar sedan. Släppte allt, köpte varsin glass och satte oss i solen en kvart. Nej, det blir till att släpa med närmsta person ut och knapra på en piggelin!


Dagens slips är donerad av Ingalill Hörberg och är av märket Atlas Designs. Om ni vill köpa den och samtidigt donera till Fonden mot Prostatacancer (vem vill inte det?) så kan jag ta med er ut på glasspaus och bjussa på en valfri strut. Buda på den här: http://www.tradera.com/gra-slips-med-rott-lovmonster-enslipsomdagen-dag-143-auktion_340275_156714923

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar