Startsida Tack-sida

av Anders Gatu

onsdag 2 maj 2012

Dag 123: Slips till mors dag


Det är ju bland det mest klassiska att ge en slips till sin kära far på fars dag, och jag misstänker att det är många av dessa slipsar som sedan har letat sig vidare till mitt projekt här. Fars dag är inte förrän i höst, men mors dag är bara runt hörnet. Endast några veckor bort, faktiskt. Så jag tänkte... Varför inte ge våra mödrar varsin slips också? Slipsen bär lite av ett stigma med att det är bara för män, men kvinnor ser minst lika bra ut i detta halsplagg. Så, köp en slips till din moder via projektet, så ger du inte bara en fin present utan du hjälper även till att stödja kampen mot prostatacancer!

Jag tänker härmed även börja med att om ni vill ge bort en av slipsarna från projektet, så kan jag skicka med ett certifikat med projektets logo och min signatur, samt ett valfritt meddelande från er. Självklart kan ni även få ett certifikat om ni bara vill ha ett till er själva också. Säg bara till efter ni har köpt en slips om ni vill ha ett, och vad ni vill att det ska stå på det!

Om ni vill köpa en riktigt fin slips, så kan ni köpa dagens som är en av mina egna och är helt ny från Dressmann. En fin sidenslips som är perfekt som present! Vill ni buda på den, kan ni göra det här: http://www.tradera.com/bla-vit-randig-slips-dressmann-ny-enslipsomdagen-dag-123-auktion_340275_155311204

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar