Startsida Tack-sida

av Anders Gatu

onsdag 25 juli 2012

Dag 207: Strandad


Semestern är ju i full gång, men det har inte blivit några dagar på tropiska stränder i år tyvärr, utan jag får drömma mig in i dagens slips istället och låtsas att jag sitter där lite awkward mitt emellan en massa glada damer och röker på min pipa. Kanske inte riktigt den bild av stranden jag har i mitt huvud, men jag kan säkert tänka mig att de på LL som har designat slipsen har såna utflykter varje sommar. Själv ska jag nog bara soffsurfa lite ikväll!

Dagens slips är donerad av Ingmarie Görnebrand och Solveig Andersson och är av märket LL. Sitter ni inne i regnet och längtar till badbollar, parasoll och sandslott så är detta slipsen för er! Buda på den här: http://www.tradera.com/silverslips-med-strandmotiv-enslipsomdagen-dag-207-auktion_340275_160445802

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar