Startsida Tack-sida

av Anders Gatu

tisdag 24 juli 2012

Dag 206: Blast from the past


Jag gillar att hålla mig uppdaterad med den senaste tekniken, i den mån som plånboken tillåter, men retro är ju också ganska skönt även i teknikens värld ibland. Inte i denna "mobil"-telefons fall däremot. Den skulle nog fungera bäst som brevpress eller möjligtvis mordvapen.

Glöm inte bort att buda på jubileumsslipsen! Mindre än ett dygn kvar nu av auktionen, så se till att den kommer så högt som möjligt! För varje krona som den går för så kommer jag att donera samma belopp till Prostatacancerfonden, så ta tillfället i akt att se till att de får så mycket stålar som det bara går! Den auktionen hittar ni här: http://www.tradera.com/vinrod-paisley-randig-slips-enslipsomdagen-dag-200-auktion_340275_160074599

Se såklart även till att ni kikar in på alla mina andra slipsar, som just nu ligger på otroliga en krona per slips! Släng iväg några bud, det är ju ändå fraktfritt och alla pengar går till välgörenhet! Sjukt bra!


Dagens slips är donerad av Ingalill Hörberg och är av märket GC (eller möjligtvis CG, om jag läser skrivstilen fel) och är en stilig slips som ni helt enkelt måste buda på, i hälsans, guds, Joakim von Ankas eller kanske bara brevbärarens namn. Vilket ni än vill, det är upp till er. Gör det i vilket fall som helst här: http://www.tradera.com/grabrun-monstrad-slips-enslipsomdagen-dag-206-auktion_340275_160409303

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar