Startsida Tack-sida

av Anders Gatu

måndag 16 juli 2012

Dag 198: Nu fri från rost!


Vi var på middag ikväll hos vår vän Emil, som nyligen flyttat in i en nybyggt lägenhet, där efter en massa god mat så fick jag mig en kopp te. Te gjord på Koka-plantan från Colombia. Den är inte kokain av sig själv sådär, såklart, men den har förvånande många egenskaper som te. Bland annat så stillar den hunger, har en hel del vitaminer och det mest intressanta är att den är bra mot rost. Jag vet inte vad detta innebär för mig, men jag gissar på att mina leder kommer vara smidigare och mindre gnissliga från och med nu. Jag har nog 27% mindre rost i kroppen!


Dagens slips är donerad av Slipslådan.se och är av märket Mano. En helt ny slips i stilig lila, som ni kan buda på här: http://www.tradera.com/helt-lila-sidenslips-helt-ny-enslipsomdagen-dag-198-auktion_340275_159974764

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar