Startsida Tack-sida

av Anders Gatu

onsdag 4 juli 2012

Dag 186: Intyg för Maj månad!


Den hann komma! De goda människorna på Prostatacancerfonden behöver ju gå på semester som alla andra, vilket gjorde att om man ville ha ett intyg av den här sorten så var man tvungen att skicka in pengarna innan den 28 juni. De mer skarpsynta av er där ute kommer märka att donationen kom in den 27 juni, så det var med nöd och näppe alltså!

Många av er har säkert gått på semester ni med, vid det här laget, så jag hoppas att ni njuter av solen som varit de senaste dagarna! Jag tågar på inomhus där jag jobbar på min skärmbränna, men om en och en halv vecka så är det även dags för mig att ge mig ut i världen med slipsarna hack i häl.



Dagens slips är donerad av Ingmarie Görnebrand och Solveig Andersson och är av märket Portia. En snygg sidenslips, som jag dock måste berätta att den smalare delen av den är ganska skrynklig då jag fick den i knuten form och ganska ihopknycklad. Den biten döljs som tur är av kragen och resten av slipsen, så om du bär den runt halsen så ser den som ny ut, så låt inte lite skrynklor skrämma er! Om de gör det ändå, så tycker jag att du möter dina rädslor genom att buda på den här: http://www.tradera.com/gron-och-guldmonstrad-sidenslips-enslipsomdagen-dag-186-auktion_340275_159321333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar