Startsida Tack-sida

av Anders Gatu

onsdag 18 juli 2012

Dag 200: Jubileumdags igen!


Ja jädrans, 200 dagar, 200 slipsar och 200 någonting mer! Känns som om det var alldeles nyss som vi firade 100-dagarsjubileum, då jag körde en lite extrakampanj där jag matchade slutbudet på den dagens slips och då donerade samma belopp från egen ficka. Dubbelt bra, alltså!

Jag tänker inte vara sämre denna gången, utan jag tar och utmanar er till att buda så högt ni bara orkar! Som en boomerang kommer sen utmaningen tillbaka till min plånbok att matcha det!

Dagens slips, som ni ju självklart kommer buda stort på, är något så speciellt som en paisley-randig sådan. Den är donerad av Tage Andersson och är av märket Portia, gjord speciellt för butikskedjan Gulins back in the day. Den är riktigt cool måste jag säga, så se till att ni budar ordentligt! Det gör ni som vanligt här: http://www.tradera.com/vinrod-paisley-randig-slips-enslipsomdagen-dag-200-auktion_340275_160074599 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar