Startsida Tack-sida

av Anders Gatu

lördag 1 december 2012

Dag 336: Början på slutet


Så, då var vi på första dagen av den sista månaden av året och därmed även detta projektet. Helt galet att tänka på det. Det kommer kännas både sorgligt och skönt när det är över, tror jag. Jag har på sistone tänkt mer och mer på vad jag hade kunnat göra mer under året som gått, för att dra in mer pengar och mer uppmärksamhet, och på samma gång vad jag kan göra för att förbättra allt detta nu inför den sista månaden. Hade varit så kul att verkligen få till december till den bästa månaden av alla! Just nu så står sig januari som den mest framgångsrika månaden. Dock om jag ska vara lite självkritisk, så var mitt skrivande då mer entusiastiskt, kreativt och roligt (enligt mitt eget tycke, åtminstone) och jag är osäker på var jag tappade det.

Jag skulle vilja hitta tillbaka till det här. Jag vill göra nåt särskilt som slutkläm. Men än så länge har jag inte en endaste idé. Jag kommer fortsätta klura på det hela, såklart, men det gäller att jag gör det snabbt. Tiden rinner iväg! Om ni läsare har några, så är jag öppen för förslag!


Dagens slips är donerad av Lars M Nilsson och är en av få slipsar jag har kvar nu, som är brukliga. Det behövs som sagt fler och det börjar bli akut! Så om ni har några liggandes, som ni vill dela med er av för Prostatacancerfondens skull, så skicka dem gärna så snart som möjligt! Har ni inga, men vill hjälpa till ändå, ja då kan ni ju passa på att buda på dagens slips! Gör det här: http://www.tradera.com/brun-bla-randig-smal-slips-enslipsomdagen-dag-336-auktion_340275_170175239

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar