Startsida Tack-sida

av Anders Gatu

torsdag 6 december 2012

Dag 341: Första sjukdagen på åratal!


Efter att ha jobbat 10-11 timmar om dagen de senaste veckorna, med förkylning och annat jobbigt hängades över mig, så har jag blivit sjukare och sjukare. Så, trots all stress, så tänker jag ta en sjukdag imorgon. Det känns jäkligt konstigt, för jag har inte tagit en sån på flera år. Alltid när jag varit lite krasslig har jag kunnat jobba hemifrån åtminstone, men nu... nej, det håller inte längre. Måste vila upp mig och ha en chans att bli frisk! Imorgon blir det sova och bli extra nära vän med filtar och varm choklad!


Dagens slips är donerad av Slipslådan och är av märket Mano. Det är alltså ännu en helt sprillans ny slips, helt i siden som vanligt, som ni kan buda på här: http://www.tradera.com/bla-gul-randig-sidenslips-helt-ny-enslipsomdagen-dag-341-auktion_340275_170579810

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar