Startsida Tack-sida

av Anders Gatu

tisdag 11 december 2012

Dag 346: Anders Two-Face



Idag mås det faktiskt lite bättre! Det firar vi med att snygga till det lite med en skjorta och en helt ny slips, från Slipslådan.se av märket Mano, som jag hela tiden sedan jag fick hem den har fått mig att tänka på Two-Face. Ni vet, den där ondingen från Batman vars halva ansikte är sönderfrätt och är lite smått galen och tudelad om allt. Han klär sig alltid efter sitt ärr (ska man matcha, så ska man) med ena halvan av kläderna som är ljus och snygg, medan andra är mörk och/eller sliten. Se exempel nedan:


Som ni även kanske ser så försöker jag härma honom lite halvdant, men det bästa jag lyckas med är nog slipsen ändå. För övrigt en bra onding, som använts alldeles för lite (speciellt i senaste Batman-filmerna). Så, för er som någon gång tänkt gå på maskerad som denna utomordentliga buse, är detta ett ypperligt tillfälle att införskaffa en viktig del av dräkten! Och till förmån för Prostatacancerfonden också, minsann! Det blir nog inte bättre än så. Se till att ni går in och budar på den här: http://www.tradera.com/svart-silver-delad-slips-helt-ny-enslipsomdagen-dag-346-auktion_340275_170949719

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar