Startsida Tack-sida

av Anders Gatu

måndag 31 december 2012

Dag 366: Slutet!


Då var vi här. Sista dagen. Slutet på projektet. El gran final! Tyvärr blir den inte så stor som jag hoppats på. Lamslagen av ytterligare en kraftig förkylning (därav min pepp på bilden) så är våra nyårsplaner i kras. Vi blir hemma och hoppas att jag ska kunna samla ihop tillräckligt med krafter för att kunna skjuta iväg lite raketer.

Men ser man till projektet är det väl bara ännu en dag i ledet, även om det råkar vara den sista. Det hela har varit en storm av känslor och upplevelser hela året, måste jag säga! Något annat jag måste säga är TACK! Tack till alla er som har donerat slipsar! Ni har gjort allting möjligt! Om jag hade behövt köpa alla slipsar själv hade det nog inte blivit av. Varenda slips har hjälpt något enormt, vilket gör er alla till hjältar!

Tack till alla som har budat på alla mina slipsar, antingen för att få upp priset eller för att köpa, ni har gjort projektet värt varenda sekund! Tillsammans har vi åstadkommit något fantastiskt, genom att dra in närmare 12000 kronor till Fonden mot Prostatacancer! Vad den slutliga siffran hamnar på kan vi veta tidigast om en vecka då den sista auktionen tar slut. Jag återkommer självklart då och berättar hur allt gick!

Tack till alla er som varit extra givmilda också som gett mer pengar än auktionen slutade på! Ni vet vilka ni är!

Och slutligen tack till alla ni som gett erat stöd! Om det så har varit att ni mailat, messat eller ringt och sagt hur bra ni tycker projektet är eller om ni hjälpt till att sprida ordet så att så många som möjligt ska veta om projektet eller till er som bara klickat på Like för projektets Facebook-sida!

Helt enkelt... TACK! Och adjö!


...fast om ni inte kan få nog av mig och mina skriverier (av nån anledning) kommer jag att i fortsättningen skriva lite sporadiskt på www.geekout.se då oavsett hur bra eller dålig jag är på det, så gillar jag faktiskt att skriva. Jag återkommer som sagt även här senare med en slutlig sammanräkning av alla donationer. Vi ses då!



Dagens slips är donerad av Slipslådan.se och är en helt ny sidenslips av märket Mano, som ni i vanlig ordning kan buda på här: http://www.tradera.com/morkbla-sidenslips-helt-ny-mano-enslipsomdagen-dag-366-auktion_340275_172044741

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar