Startsida Tack-sida

av Anders Gatu

onsdag 26 december 2012

Dag 361: Speciell slips!


För ett par veckor sedan så kom det ett samtal till min mobil, från ett 08-nummer jag inte kände igen. Jag tänkte att det säkert var någon sorts säljare eller liknande, men jag valde att svara ändå för säkerhets skull. Jag fick frågan om jag var Anders Gatu (jahapp, en säljare, vad vill de kränga nu då?). Nästa sak förvirrade mig lite. Hen sa att den ringde från Socialdepartementet (vad kan de vilja med mig?). Tydligen så hade Socialministern, Göran Hägglund, fått tips om mitt projekt och ville donera en slips! De behövde bara min adress för att kunna skicka den. Wee!

Nu har alltså två högt uppsatta politiker donerat varsin slips, vilket är jättekul! Hägglunds slips är av märket Valentino, som man hör direkt att det är ett Italienskt märke och gör då nästan automatiskt det till en sidenslips. Fina grejer från en känd svensk person! Det är inte illa det! Se till att ni går in och budar på den helt till förmån för Fonden mot Prostatacancer! Ni hittar den här: http://www.tradera.com/gron-lila-slips-goran-hagglund-enslipsomdagen-dag-361-auktion_340275_171739481

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar