Startsida Tack-sida

av Anders Gatu

söndag 25 november 2012

Dag 330: Movember


En annan rörelse som drar uppmärksamhet till prostatacancer är det som kallas Movember, där män växer ut sina mustascher under november månad. Jag funderade själv på att göra detta, men beslöt mig för att avstå, då jag gillar slipsar mycket bättre än jag gör min egen mustasch. Den ser helt enkelt inget vidare ut. Men för alla andra som väljer att ära denna växande tradition så är det bara att köra på, era mustascher är nog oändligt mycket stiligare! För alla icke-män där ute så kan ni alltid göra såhär.


Dagens slips är donerad av min mamma och är utan märke. Vill ni buda på den, kan ni göra det här: http://www.tradera.com/vit-svart-monstrad-slips-retro-enslipsomdagen-dag-330-auktion_340275_169712388

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar