Startsida Tack-sida

av Anders Gatu

onsdag 21 november 2012

Dag 326: Intyg och speciellt tack från Prostatacancerfonden!


Här har vi intyget från den senaste donationen, som för övrigt skjutsade oss över 10,000 kronors-strecket, i helt vanlig ordning. I mindre vanlig ordning däremot, så fick jag även med det senaste numret av Prostatanytt som Prostatacancerfonden ger ut fyra gånger om året. En post-it-lapp satt på framsidan som sa åt mig att bläddra fram till sidan 26 och titta i Tack-rutan för generösa bidrag, och vad ser jag där om inte mitt alldeles egna namn och projekt! Släng ett getöga nedan:


Så kul att få ett extra tack och erkännande från de man donerar till! Under årets gång har jag till och från undrat hur det egentligen skulle sluta, hur mycket pengar jag skulle lyckas dra in och om jag ens skulle lyckas sälja alla slipsar. Men jodå, alla slipsar hittils har blivit sålda (även om många gått för endast en krona) och har som sagt dragit in ett femsiffrigt belopp, vilket faktiskt känns riktigt bra. Allt jag gjort är att ha haft slips på mig dagligen och sedan krängt dessa ofta gamla (och antagligen tvivelaktigt designade) slipsar på folk på Tradera. Och så vips! Kanske hjälper till att rädda några liv från Sveriges vanligaste cancer! Hur häftigt är inte det?!

Jag kommer vara stolt över detta i all framtid skulle jag tro. Tack alla som hjälper till med att donera slipsar och att buda på dem! Ni är hjältarna här!


Dagens slips är donerad av mig själv och har inget märke, men har däremot en rad mystiska siffror i sig, 6946-79. Vad de betyder kommer jag nog aldrig få veta, men det gör inte så mycket då det är en stilig sidenslips i passande blått (Prostatacancerfondens utvalda färg). Vill ni buda på den, kan ni göra det här: http://www.tradera.com/morkbla-sidenslips-med-svaga-rander-enslipsomdagen-dag-326-auktion_340275_169341275

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar