Startsida Tack-sida

av Anders Gatu

lördag 3 november 2012

Dag 308: Tidigt firande


Grattis till mig! I förskott! Jag fyller nämligen år om ett par dagar, men eftersom det då är en måndag så tar vi och firar lite skönare idag istället med trevligt besök av Malins syster, god mat (biff! aarghmums!) och några syndigt goda cupcakes vi gjorde under dagen. Efter att ha jäst allt detta en stund så har vi fått för oss att sparka igång en omgång med Dance Central, som vi får se om det blir av. Med stentunga bakverk i magen så är man kanske lite trött och motvillig. Nåja, kvällen fortsätter och jag hoppas ni där ute har det minst lika bra som jag har i min nya Goomba-mössa!



Dagens slips är donerad av Joakim Fläder och är av märket Simon. Omöjligt att hitta något om det, men det är en fin och skön slips! Vill ni lägga bud på den, kan ni göra det här: http://www.tradera.com/vit-slips-med-mangfargat-monster-enslipsomdagen-dag-308-auktion_340275_167832238

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar