Startsida Tack-sida

av Anders Gatu

lördag 17 november 2012

Dag 322: Loppisar och måleri


Sitter här och försöker (nej, inte på riktigt) se lite obrydd och cool ut, eller något, bland målarprylar på golvet. Det är fler delar av vår trappa som ska målas och jag ska försöka söka upp några, antagligen icke-existerande, målartalanger inom mig och hjälpa till. Om inte Malin hunnit klart tills jag skrivit klart detta inlägg, det vill säga.
Mitt trötta ansikte idag beror på vår lilla loppisrunda som vi tog idag (att så lite kan göra en så trött?) och jag måste säga att jag tycker jag ser lite ut som en junkie varje gång jag ser trött ut. Men men, jag hittade mig några slipsar på loppisen för att utöka mitt sinande förråd lite medan jag väntar på förstärkning från andra håll. Har ni några slipsar liggandes som ni inte vill ha? Är de i bra skick? Har ni låtit bli att gnaga på dem i nervösa stunder? Då kan jag lätta era hjärtan och garderober och ta emot dem! Allt till förmån för Fonden mot Prostatacancer, som oavkortat får alla pengar jag får in från de slipsar jag säljer. Finfina grejer, va?

Så, dagens slips är alltså från mig själv och är av märket Uptown. Snygg är den också! Ta gärna en närmare titt på den och se om det är något ni kan offra några kronor för, det är ju ändå för välgörenhets skull! Kika på auktionen här: http://www.tradera.com/glablank-blarutig-slips-uptown-enslipsomdagen-dag-322-auktion_340275_168977917

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar