Startsida Tack-sida

av Anders Gatu

lördag 24 november 2012

Dag 329: Klirr i kassan


Med pengar på fickan än en gång så har jag idag fyllt på mitt förråd med porto och paket, för att kunna skicka iväg en massa slipsar. Som vissa av er som köpt slipsar av mig på sistone, så har det inte kommit fram nån slips alls än. Det är på grund av detta. Men nu under helgen råder jag bot på situationen och kommer att packa ihop ett och ett halvt dussin slipsar och sen tvinga in i närmsta postlåda. Så det är på gång!

Tog även en stor shoppingtur idag, trots att alla andra tänker samma sak första lördagen efter löning som skapar kaos i affärer oftast, och kom hem med ett bra byte. Våran toalett (vars hantverkarvirvel har skrev om förra veckan) är äntligen klar också och vi har nu satt upp nya krokar och annat i det annars så otroligt strålande vita badrummet. Har nog aldrig varit i ett så vitt rum tidigare! Men fräscht är det. Väldigt fräscht. No more gulnade tapetskarvar!


Dagens slips är donerad av mig själv och är av märket Giada Firenze och är ett italienskt lyxmärke som endast verkar använda sig av vitt, svart och grått i sina kreationer. Slipsen för dagen är en sidenslips i just svart och silver (eller ja, blank grå liksom) med en stark kaleidoskop-känsla tycker jag. Är det något ni känner er intresserade av, så kan ni buda på den här: http://www.tradera.com/kaleidoskopslips-i-svart-och-silver-enslipsomdagen-dag-329-auktion_340275_169579021

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar