Startsida Tack-sida

av Anders Gatu

lördag 10 november 2012

Dag 315: Mer firande och mer Star Wars!


Firandet av min födelsedag vet inget slut! Eller jo, idag är nog det sista jag kan klämma ur denna personliga högtid för i år. Hos min syster och firar lite extra, och bjuds på inte ett utan två maffiga bakverk till min ära! Ska bara lyckas smälta den goda maten nu så att vi får plats med den andra kakan.

In other news, Star Wars fans grimaserade nyligen häftigt åt nyheten att Disney har köpt upp rättigheterna till hela alltet, men slutade kort efter då de alla insåg att det innebär att den som förstört Star Wars mest över åren är faktiskt dess skapare själv, George Lucas, och många liksom jag själv började känna att det här kan ju faktiskt bli riktigt intressant. Det utannonserades ju även att den sjunde filmen i sagan kommer släppas 2015 och nu har en manusförfattare även basunerats ut i media, vid namn Michael Arndt. I och med detta så bekräftades även en av mina misstankar (och lite förhoppning faktiskt) att både Mark Hamill och Carrie Fisher ska medverka i filmen som äldre Luke och Leia. Ser fram emot att se det, faktiskt. Faktiskt!


Dagens slips är donerad av Tage Andersson och är av märket Carlo Palazzi. Det är en väldigt glansig och lila slips, som ändå lyckas vara riktigt lågmäld på något sätt. Snygg är den också! Vill ni lägga bud på den, kan ni göra det här: http://www.tradera.com/glansig-lila-rutig-sidenslips-enslipsomdagen-dag-315-auktion_340275_168399341

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar