Startsida Tack-sida

av Anders Gatu

tisdag 6 november 2012

Dag 311: Amerikanare


Det kan inte ha undgått många att det är valdag i USA idag så till dess ära har jag knytit på mig denna flaggiga slips, med en blå skjorta för att stödja demokraterna. Har även kört en lite extra amerikansk middag ikväll med de flottigaste hamburgarna jag nånsin gjort, skulle jag tro, med extra mycket cheddarost, extra mycket bacon och extra mycket mumsighet. Hade jag haft en fritös hade jag nog släng ner hela alltet där också för att verkligen få till den där hjärtattack-mellan-bröd-känslan som är så amerikansk!


Dagens slips är donerad av Tage Andersson och är av märket Gulins. Vill ni buda på den, kan ni göra det här: http://www.tradera.com/gron-slips-med-amerikanska-flaggor-enslipsomdagen-dag-311-auktion_340275_168100847

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar