Startsida Tack-sida

av Anders Gatu

måndag 5 november 2012

Dag 310: Grattis till mig!


Hipp hurra! 27 år idag! Hö hö, ha den äran! (nej, dumsnut!) Gratulerar! Och så vidare. Födelsedag! Hade ju huvudsakliga firandet i lördags, men har ändå firat idag med mer mumsiga cupcakes bland annat. Gratulationer har regnat över mig, vilket alltid känns bra inombords. Jag själv har gett mig en present genom att skaffa det efterlängtade Windows 8 till min dator (otroligt nördigt, jag vet, I love it). Ni därute behöver inte känna något tvång att fira mig med parader, fyrverkerier eller ens gratulationer. Något ni skulle kunna göra däremot är att skicka in fler slipsar!

Jo, jag vet, slips-o-metern till höger här visar ju att jag har gott om slipsar. Men! Med mindre än två månader kvar av året så märker jag att nästan alla slipsar jag har kvar är i sämre skick än jag skulle vilja. Jag kan inte med gott samvete sälja dem till folk, även om det är för välgörenhets skull. De är mest antingen skrynklade, fläckade eller tuggade bortom räddning vilket jag inte tror någon vill ha. Så! Har ni några slipsar liggandes som ni inte vill ha längre, men som är i gott skick (och kanske även är snygga, men det är absolut inget krav för att jag ska kunna ha dem på mig), så skicka dem hitåt! Maila mig på enslipsomdagen@gmail.com om ni vill ha adressen!
Fråga gärna även alla fäder, fastrar, fiskare och fjäderfän ni kan hitta om de också har några fina slipsar liggandes! De kan komma väldigt väl till pass här!


Dagens slips är donerad av Slipslådan.se och är av märket Mano. Det är alltså en helt ny och fin slips (bästa skicket!) som ni kan buda på om ni går in här: http://www.tradera.com/morkgra-svartprickig-sidenslips-enslipsomdagen-dag-310-auktion_340275_168017199

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar