Startsida Tack-sida

av Anders Gatu

onsdag 14 november 2012

Dag 319: Slipsefterfrågan!


Det börjar sina i förrådet med alla slipsar, åtminstone på brukbara sådana. Jag vill helst inte ha på mig, och framförallt sälja, slipsar som har fläckar som inte går bort, är skrynklade bortom all räddning eller är tydligt tuggade på, så jag ber nu er där ute att än en gång kika i era garderober, kanske knycka pappans färska Fars dag-slips, muta era chefer till att ge upp sina halsdon och även sprida ordet vidare!

Ju finare slipsar det är, desto större chans är det att få in mer pengar till Fonden mot Prostatacancer! Och när jag säger fin, så menar jag skicket. Mönster eller färger spelar inte så stor roll, då det alltid finns nån där ute som är sugen, och jag skäms aldrig för någon slips jag bär. Alla slipsar (i gott skick) som jag får in hjälper mig otroligt mycket! Om ni så bara skickar en slips eller femtio, så hjälper det enormt!

Vill ni donera? Dra iväg ett mail till enslipsomdagen@gmail.com så berättar jag mer om vart ni kan skicka dem! Allt för kampen mot Prostatacancer!


Dagens slips är donerad av Tina Ekwurtzel och är av märket Satura Gold. Vill ni buda på den, och därmed donera hela summan oavkortat till Fonden mot Prostatacancer (karma +5 direkt!) så kan ni göra det här: http://www.tradera.com/svart-rosamonstrad-slips-enslipsomdagen-dag-319-auktion_340275_168747726

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar