Startsida Tack-sida

av Anders Gatu

fredag 31 augusti 2012

Dag 244: Stresssssssssss


Med en någorlunda stressig arbetsvecka bakom mig strax så stundar den efterlängtade helgen, då jag kommer ta det lugnt och vila och ha det skönt (läs: packa flyttlådor) vilket behövs då nästkommande vecka kommer vara en stor stressbest som jag hoppas på att kunna dräpa utan att dö själv på kuppen. Men som sagt... Först kommer helgen och den ska det njutas skiten ur!


Dagens slips är donerad av Ingmarie Görnebrand och Solveig Andersson och har ett bortklippt märke, så jag kan inte säga så mycket om den, men jag tycker den ser riktigt cool ut! Jag kanske bara har en förkärlek för geometriska former eller nåt, men om ni känner samma kärlek för den så kan ni buda på den här: http://www.tradera.com/geometrisk-bred-slips-retro-enslipsomdagen-dag-244-auktion_340275_162782654

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar