Startsida Tack-sida

av Anders Gatu

söndag 26 augusti 2012

Dag 239: Missförstå mig rätt!


I perioder så klickar jag runt frenetiskt på Tradera, dels på lite allt möjligt (håller koll på vilka som tar slut snart, då kan man ofta hitta fynd!) men det brukar mest vara spel jag kikar på. Finns så mycket gottigt från förr som man inte spelat, eller som man har spelat och egentligen borde äga också, så jag kammar alltid hem en liten bunt med trevligheter.

Idag kom ytterligare en sån stund där jag på väldigt kort tid drog hem fyra godingar, till en billig peng dessutom, med lätthet i mobilen. Något jag sen upptäckte, försent såklart, var att jag hade varit inloggad som min enslipsomdagen-användare! Jag har ju en privat användare som jag brukar använda till sånt här, men i det här fallet så blev det fel. Men i ärlighetens namn så ville jag att ni skulle vet om det här, för jag kommer ju såklart betala från mitt eget konto och inte från donationskontot! Bara så att det inte blir några misstankar om att jag sitter och bränner era stålar på mina förnöjelser. Ska försöka se till att vara inloggad som rätt användare nästa gång!


Dagens slips är donerad av Ingmarie Görnebrand och Solveig Andersson och är av märket Portia. Vill ni buda på den, där alla intäkter GARANTERAT går till Fonden mot Prostatacancer, så kan ni göra det här: http://www.tradera.com/guldfargad-paisley-slips-portia-enslipsomdagen-dag-239-auktion_340275_162466394

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar