Startsida Tack-sida

av Anders Gatu

onsdag 8 augusti 2012

Dag 221: Grattis, älskade Malin!


Denna dag är i min sambo Malins ära då det råkar vara hennes födelsedag! Det har varit en riktigt kul dag, som började med att jag gjorde en schysst frukost åt oss för att sen ge oss av till Skansen (första gången för mig) och spendera större delen av dagen där. I motsats till de flesta av mina andra djurparksbesök så var faktiskt alla djur framme så att man såg dem, varenda en (förutom uttern)! Jag måste därför även säga, för er som inte kommit över denna kunskap, att Lokatter är fullkomligt awesome.

Kvällen har sen avslutats med ett restaurangbesök tillsammans med Malins familj där maten och sällskapet var på topp. En härlig dag helt enkelt! Grattis igen!


Dagens slips är en helt ny sådan av märket Mano och är donerad av Slipslådan.se och jag är helt säker på att det är något ni vill ha i er ägo, så passa på att buda på den här: http://www.tradera.com/lila-vavmonstrad-sidenslips-ny-enslipsomdagen-dag-221-auktion_340275_161261364

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar