Startsida Tack-sida

av Anders Gatu

fredag 1 juni 2012

Dag 153: Gyllene tider


Förväntade ni er Per Gessle och company , så måste jag tyvärr göra er besvikna. Det jag ville säga var bara att trots regn och åska de senaste dagarna, så är det härliga tider just nu. Sommaren är på gång för fullt, det är ju juni nu för tusan! Studenter skriker och jublar för fulla muggar i konstanta omgångar utanför kontoret vilket, efter 4 år (!) här nu, är ett solklart sommartecken. Sen så hintade jag ju såklart också åt min slips för dagen, som utseendet till trots inte är stulen från en Guldkväll i Bingolotto. Sen så gör det ju inte saken sämre att det är fredag idag, eller hur? Nej, slut på vitsigheterna. God helg, allesammans!


Dagens slips är donerad av Slipslådan.se och är av märket Mano, i vanlig ordning. Se det som ett gyllene tillfälle att donera till kampen mot Prostatacancer och sätt lite guldkant på vardagen (okej, jag ska sluta) genom att buda på den här: http://www.tradera.com/gyllene-sidenslips-mano-helt-ny-enslipsomdagen-dag-153-auktion_340275_157336767

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar