Startsida Tack-sida

av Anders Gatu

fredag 29 juni 2012

Dag 181: Arbetsveckan slut


Helgen har anlänt, vilket är välkommet efter denna veckan. Jag gissar på att nästa vecka kommer vara likadan, men jag tröstar mig med att det bara är två veckor kvar till semester! Jag tar och lämnar på den punkten och tar en minisemester under helgen. Ingen semester från slipsarna däremot!


Dagens slips är donerad av Tieroom.se och är av märket Notch. En helt ny slips i siden, endast använd en gång, som kan bli din! Varenda krona som den drar in går sen oavkortat till Fonden mot Prostatacancer, vilket jag personligen tycker är fördundrans bra. Tycker ni likadant, så kan ni gå in och buda på slipsen här: http://www.tradera.com/bla-gron-randig-slips-helt-ny-enslipsomdagen-dag-181-auktion_340275_159016946

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar