Startsida Tack-sida

av Anders Gatu

tisdag 19 juni 2012

Dag 171: Möjligt Tradera-strul



Jag upptäckte idag något väldigt underligt när jag kollade igenom mina auktioner på Tradera. Med jämna mellanrum så går jag igenom bankkontot för projektet för att se vilka betalningar som kommit in för att sen bocka av dessa som betalda och senare även skickade, när väl det steget är gjort. Det gör det lätt för mig att hålla koll på allt. Sist jag skickade en stor bunt slipsar var i fredags och efter att det var klart så fanns det kring fem obetalda slipsar. Idag var det helt plötsligt 20! Detta fick mig att undra om Tradera har avbockat en massa åt mig, eller om Tradera på nåt sätt dolt dem för mig fram tills nu.

Jag kommer ikväll noga gå igenom de slipsar jag har hemma för att se att allt stämmer, men om ni sitter där hemma med ögonen och öronen klistrade till brevlådan i väntan på en slips som aldrig verkar komma fram, så kan det vara därför! Ville att ni skulle vara medvetna om denna eventuella problematiken. Om ni undrar över något angående era köp, eller något annat, så tveka inte att höra av er!

Dagens slips är donerad av Ingmarie Görnebrand och Solveig Andersson och är av märket Harmony Theme. Slipsen är väldigt mjuk, både för ögat och att känna på, då den är delvis gjord i bomull. Sköna grejer, med andra ord, så varför inte buda på den? Gört här: http://www.tradera.com/ljusbla-brun-randig-slips-enslipsomdagen-dag-171-auktion_340275_158465185

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar