Startsida Tack-sida

av Anders Gatu

tisdag 12 juni 2012

Dag 164: Studenttiderna fortsätter


Ännu en dag seglar förbi och det är dags att ge sig ut i regnet och mot nästa studentfirande. Den här tiden på året hör man nästan konstant fullproppade lastbilsflak med glada studenter, vilket alltid är glädjande tycker jag. Det här blir sista studentfirandet för min del på ett antal år, tills min systerson tar studenten om 4 år. En helt galen tanke i vissa stunder, men samtidigt jätteroligt. Framtiden ser lite ljusare ut för varje person som tar sin examen!


Dagens slips är donerad av Slipslådan.se och är av märket Vara of Sweden, och ni kan buda på den här: http://www.tradera.com/rodflammig-slips-med-vita-rander-enslipsomdagen-dag-164-auktion_340275_158032487

1 kommentar:

  1. Hej på dej
    Tycker ditt initiativ är skitbra. Jag tog det mer traditonella en bössa i handen. Jag får in väldigt mycket pengar men du är bättre på att synas på nätet. Mitt resultat redovisas på min blogg och på prostatacancer.nu hör gärna av dej
    Bra jobbat
    Håkan Florin

    SvaraRadera