Startsida Tack-sida

av Anders Gatu

fredag 6 april 2012

Dag 97: Dastardly!


Jag gör dagens stil lite stiligare genom att addera en glänsande fin snorbroms. Att ha en snygg 60-talsslips räckte helt enkelt inte denna gång, men frågan är om mitt mustachsnurrande är av den förnämare typen, eller kanske jag smider ondskefulla planer à la bondskurk? Jag kan säkert leta fram en katt och sitta och klappa frenetiskt (medan sagda katt får panik) och sen hota alla hemliga agenter med dödliga men flyktvänliga fällor, som jag sen väldigt självsäkert lämnar ensamma. Så länge han inte sitter och dricker öl, så blir jag nöjd.


Dagens slips är donerad av Caroline Feledi och hennes pappa Morgan Nilsson och har inget märke på sig tyvärr, inte ens en tvättlapp, men den av 60-talsstuk åtminstone. Vill ni också vara lite ondskefulla (trots att det är för ett gott ändamål) så kan ni buda på slipsen här: http://www.tradera.com/morkbla-60-talsslips-retro-enslipsomdagen-dag-97-auktion_340275_153391272

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar