Startsida Tack-sida

av Anders Gatu

tisdag 3 april 2012

Dag 94: Växer och växer


Projektet växer och sprids mer och mer hela tiden, samt att jag får fler och fler paket med slipsdonationer vilket är underbart! Har blivit nåt paket i veckan de senaste veckorna vilket jag tycker är väldigt häftigt. Det är ju såklart inget krav för att donera, men jag älskar när det följer med nåt litet brev eller en lapp där donatorn berättar hur mycket de tycker om mitt initiativ. Det betyder så otroligt mycket för mig att få höra!

Det var länge bara bekantskapskretsen och deras bekantskapskrets som uppmärksammade projektet, men nu får jag paket och mail från folk från hela Sverige. Det sprids faktiskt! Men, det kan såklart spridas ännu mer. Det allra bästa just nu vore om någon sorts media kan uppmärksamma det hela. Jag har själv försökt kontakta väldigt många tidningar m.m. men ingen hör av sig tillbaka, tyvärr. De kanske inte uppskattar folk som försöker sälja in sin egen grej. Därför skulle jag vilja be er läsare att ta kontakt med nån sorts media, om det så är lokaltidningen, nationella tidningar, radioprogram eller vad som helst. Om någon vänlig själ vill hjälpa till med detta, så är jag oerhört tacksam! Det behöver inte vara nåt särskilt, kan räcka med ett mail till en redaktion, tips till en frilansare eller kanske bara en insändare till en tidning. Allt hjälper!

Donera till kampen mot Prostatacancer och få en slips på köpet!


Dagens slips är donerad av Karl-Erik Persson och är av märket Commodore Trevira, med en extra påsydd lapp med Herr CeGe så man kan ana var den är köpt nånstans! Vill ni lägga bud på slipsen kan ni göra det här: http://www.tradera.com/svart-och-rod-randig-slips-retro-enslipsomdagen-dag-94-auktion_340275_153200313

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar