Startsida Tack-sida

av Anders Gatu

tisdag 24 april 2012

Dag 115: Intyg för Mars månad!


Jajamensan, det går framåt! Slipsar kommer och går, pengar rullar in till förmån för Fonden mot Prostatacancer och vädret blir varmare. Jag var lite orolig att de skulle fortsätta med vinterbilden på intyget, för det är nåt jag verkligen inte vill se längre, men de har varit snälla nog att friska upp det lite med en skvalande vacker bild.

En sak som är lite synd med den här typen av donation är att man ser inte de man hjälper. Jag skulle vilja höra mer om de som kämpar mot denna väldigt dödliga sjukdom. Det är ju mest för deras skull som detta projektet finns. Tycker de om vad som görs här? Jag hoppas det.

För ett par veckor sedan så var det ju 100-dagarsjubileum också, och jag lovade därmed att när den slips som var nr 100 såldes, så skulle jag själv donera samma belopp till projektet bara för att! För de som undrat, så kan jag säga att den slutade på 86 kronor, vilket betyder att den totalt bringar in 172 kronor! Woo!



Dagens slips är donerad av Ingalill Hörberg och är av märket Robin Clark, som jag haft med tidigare. Hm, jag har inte haft nåt nytt slipsmärke med här på rätt länge nu, jag har gått igenom en hel del nu! Får försöka gräva fram nåt nytt, måste finnas nånstans! Vill ni buda på slipsen så kan ni göra det här: http://www.tradera.com/bla-rod-monstrad-slips-robin-clark-enslipsomdagen-dag-115-auktion_340275_154758983

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar