Startsida Tack-sida

av Anders Gatu

måndag 23 april 2012

Dag 114: Tapetigt


Dagens slips, som är donerad av Karl-Erik Persson, får mig att tänka på 60/70-tals-tapeter. Sådana fantastiska tapeter fanns i mitt framtida rum, när vår familj flyttade in i hus när jag var liten. Vi tapetserade prompt över den, men jag kommer ihåg att jag tyckte den såg ganska häftig ut. Samtidigt skulle jag nog inte tapetsera mitt eget hus med något liknande, men man vet ju aldrig? Hittar man nån billig rulle och är igång och renoverar nån gång, kan man ju alltid prova!

Att ha ett eget hus som man kan inreda, renovera, ändra, fixa och mysa med är den stora drömmen just nu. Det är nog den bästa sortens dröm också, då den är svår att nå, men långt ifrån omöjlig. Det kommer göra den dagen vi har vårat hus, så mycket mer tillfredsställande.

Vill ni tapetsera erat boende med dagens slips, så kan ni buda hem den här: http://www.tradera.com/skissig-gron-rodrutig-slips-retro-enslipsomdagen-dag-114-auktion_340275_154681237

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar