Startsida Tack-sida

av Anders Gatu

måndag 16 april 2012

Dag 107: Mitt skrivande


Tidigare har jag aldrig varit särskilt förtjust i att skriva saker, mest för att jag trodde att jag var dålig på det och såg då inget nöje i att ens försöka. Men nu efter att ha spenderat några månader med denna bloggen, och även spelbloggen jag skriver i, så tycker jag nu att skrivande är otroligt roligt. Åtminstone när jag har något att skriva om. Endast fantasin är min gräns och vissa dagar är det svårt att komma på något givande, därav mina kortare inlägg. Helst vill jag kunna skriva intressanta inlägg varje dag, då jag säkerligen skulle få fler läsare.

Jag vill heller inte gå in för mycket på vad jag gjort den dagen för att sedan bara rabbla upp vad jag åt till frukost, vilken film jag såg på kvällen och vilket snacks jag hade till. Jag försöker snarare utveckla de tankar jag har om saker och ting, som jag läst, hört eller bara kommit att tänka på.

Det finns bara en viss mängd saker man kan säga om slipsar och prostatacancer, som jag först trodde var det jag skulle skriva mest om, och jag vill inte sitta och upprepa mig.

Jag har fått en hel del lovord om det jag skriver, vilket jag blir väldigt glad för. Det får mig att vilja skriva ännu mer och jag går och tänker varje dag på vad jag kan skriva om. Något jag är osäker på, däremot, är vem jag skriver för. Är det för er, eller för mig? Vem borde jag skriva för? Jag har väldigt svårt att veta vad ni vill läsa ens, men jag gör mitt bästa för att hålla er intresserade! Hoppas ni kan smiska mig på handen om jag blir för tjatig om något. På tal om det, så ska jag nog lämna det här ämnet för idag!


Dagen slips är donerad av Kenneth Bjerkebo och är av märket Håkan Troedsson. En udda men fin slips, med vackert färgat blommönster. Inte så pjåkig! Vill ni buda på den, kan ni göra det här: http://www.tradera.com/skimrande-blommig-slips-enslipsomdagen-dag-107-auktion_340275_154129394

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar