Startsida Tack-sida

av Anders Gatu

fredag 19 oktober 2012

Dag 293: Ingen koppling till Robinson Crusoe


Fredag! Helgen äro kommen! Behövs nog inte mer än så. Ha det skönt!


Dagens slips är donerad av Jackie Medina och är en sidenslips av Disney-typ. Har haft på mig ett antal sådana nu, de verkar rätt vanliga ändå. Nästan varenda en också har varit av märket Atlas Designs, precis som denna är. Är ni intresserade av en slips, eller om ni är Lasse Åbert-wannabes, så är det bara att gå in och buda på den här: http://www.tradera.com/abstrakt-monstrad-disney-slips-enslipsomdagen-dag-293-auktion_340275_166584254

2 kommentarer:

  1. Jag hittade denna blogg någon i början av året och tyckte att det var en helt fantastisk idé. Sedan har skolan och allt annat tagit upp min tid, och tiden fanns inte för att läsa. Nu såg jag detta inlägg och insåg att detta är och förblir en fantastisk idé. Känns lite synd att jag inte hängt med hela vägen, men vad gör man. Jag önskar dig all fortsatt lycka och ska verkligen försöka hålla mig mer uppdaterad i framtiden!

    /Vladimir

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja, det är spännande också, snart passerar vi gränsen för 10000 kronor i donationer! Så häftigt! Bara med att sälja gamla slipsar. :) Hoppas du hänger med sista biten som är kvar nu av året!

      Radera