Startsida Tack-sida

av Anders Gatu

onsdag 3 oktober 2012

Dag 277: Vart tog augustis donation vägen?


Ni kanske undrar lite över varför ni inte sett röken av nån donation av augustis pengar? Jo, vissa betalningar var lite sena så när alltihop väl kommit in så var jag mitt uppe i flytten och ville inte riskera att intyget skulle hamna fel eller något sådant, så jag tänkte jag skulle vänta tills vi kommit i ordning lite bättre. Så för ett par dagar sen tänkte jag fixa det hela, men kom då på att det var ju bara en vecka kvar tills jag borde kunna donera septembers stålar också, så jag beslöt mig för att vänta tills dess och donera allt i en klumpsumma istället. Så, mysteriet löst! Om det nu var något ni funderade på. Jag hoppas väl att ni litar på mig vid det här laget, åtminstone när det gäller att donera!

Det har varit väldigt sparsmakade inlägg här på senaste tiden, som ni kanske märkt, och de skrivs ganska sent på dagen. Det har mest med att så mycket måste göras, både i jobbet och sen med att fixa med huset och allt därikring att det blir så lite tid för att knåpa ihop något intressant att läsa. Jag hoppas på att komma igång lite bättre med det väldigt snart!


Dagens slips är donerad av Lars M Nilsson och är en stilig slips, som matchar min gråblåa t-shirt väl if I may say so myself, och oavsett om ni äger ett plagg i samma färg så kommer den säkert passa utmärkt på er med. Vill ni buda på den, kan ni göra det här: http://www.tradera.com/svart-beige-randig-slips-enslipsomdagen-dag-277-auktion_340275_165373954

1 kommentar:

  1. Över ett halvår sedan jag donerade några slipsar.

    SvaraRadera