Startsida Tack-sida

av Anders Gatu

måndag 15 oktober 2012

Dag 289: Var det nån som sa film?


Jag älskar film. Från de söndertittade och halvdant inspelade videobanden som fyllde upp mitt rum när jag bodde hemma, till storfilmer på bio. När nu tjänsten Netflix lanseras i Sverige är jag väldigt nyfiken på hur bra den kommer kännas att använda. Dess grundutbud här verkar inte vara enormt, men det kommer nog ta sig rätt snabbt med den kommande (och existerande) konkurransen. Lite konstigt bara att det inte kommit tidigare till ett så enormt uppkopplat land (näst mest uppkopplat i världen, efter Sydkorea, sist jag kollade). Ser fram emot mysiga kvällar framför platt-burken!


Dagens slips är donerad av min mamma och är utan märke, mer än att det står 1992 på framsidan. Gissningsvis är den från den tiden. Tiden då jag precis skulle börja skolan. Jeflar! Hursomhelst, vill ni buda på den kan ni göra det här: http://www.tradera.com/morkbla-silvermonstrad-slips-enslipsomdagen-dag-289-auktion_340275_166308277

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar