Startsida Tack-sida

av Anders Gatu

tisdag 9 oktober 2012

Dag 283: Fjärde gången gillt


Tog en tur idag till IKEA för fjärde (ja) gången på en vecka. Det var nödvändigt då vi saknade benen till en mycket viktig tv-möbel som kommer göra det möjligt för oss att få bort en stor mängd lådor, om inte alla, från vardagsrummet. Veckans mål är att göra det rummet flyttfritt! Jag hoppas bara att det inte blir en femte runda på Kamprads lilla butik nån gång snart, för då tror jag att jag kräks lite på stället. IKEA är bra, men man tröttnar på det ofantligt snabbt.


Dagens slips är donerad av Uno Forsare och är av märket Gordon Crane, vilket får en direkt att tänka att det måste vara en riktigt fancy slips. Sanningen är att jag inte har en aning. Det kanske inte är det vanligaste namnet, men det är inte heller det vanligaste märket, så jag hittar inte nånting om det tyvärr. Vill ni ändå buda på den, den är ju ändå helt i siden, så kan ni göra det här: http://www.tradera.com/rod-abstrakt-slips-gordon-crane-enslipsomdagen-dag-283-auktion_340275_165799115

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar