Startsida Tack-sida

av Anders Gatu

måndag 8 oktober 2012

Dag 282: Time oh time, where art thou?


Det här med tid asså. Jag har nog aldrig haft så lite tid som jag har nu. Inte den tid som allting förtjänar. Mitt liv, mina nära och kära, denna blogg... Det är ju temporärt, men det sparkar skiten ur mig just nu. Att bara ha tid för måsten. Eller... inte ens dem. När tiden väl finns, så ska alla få del av den. Det är mitt mål. Synd bara att den tid som finns går så långsamt.


Dagens slips är donerad av min mamma och är av märket One Way. En gullig slips med nallebjörnar på, men när man tittar närmare så ser man att de inte alls är så snälla som de verkar. Alla ser rätt arga och/eller sura ut. Det gör slipsen lite extra speciell tycker jag! Vill ni buda på de sura nallarna, kan ni göra det här: http://www.tradera.com/rod-slips-med-nallebjornsmotiv-enslipsomdagen-dag-282-auktion_340275_165763586

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar